Blog elköltözött!

Az Új Cím: http://arsenalegends.blogspot.hu/
banner

2013. július 31., szerda

Eboué még mindig szerelmes az Arsenalba



Az elefántcsontparti védő hat évet töltött Észak-Londonban, és egy kultikus hős lett egyes szurkolói körökben, az ő szorgalma, és elfojthatatlan személyisége révén.

A 30 éves játékos két évvel ezelőtt költözött a Galatasaray csapatához, de a klub továbbra is a szívében van.



"Én még mindig tartom a kapcsolatot a srácokkal. Bacary Sagna, és Abou Diaby-val, és néha Arsène Wenger-rel is, "mondta a hivatalos oldalon Eboué.

 "Mindig hallgatom a friss híreket a klub háza tájáról. Én Galatasaray játékosa vagyok, de én még mindig szerelmes vagyok Arsenal-ba, és mindig megnézem a mérkőzéseit.

"A klub hozzám mindig jó volt, és én soha nem volt baj senkivel. Egyetlen rossz napom volt, mégpedig a Wigan elleni találka (amikor kifütyülték), de ez az amire fel kell készülnie minden futballistának. Én soha, én soha nem fogom elfelejteni Arsenal-t, és én alig várom, hogy újra láthassam őket.

"Annyira izgatott vagyok[Emirates Cup]. Elvoltam nyaralni, amikor először halottam, az egyik kedves barátom hívott, és azt mondta: "Manu, tudod, hogy fogtok játszani az Emirates Cup-on az Arsenal ellen?

 "Alig tudtam elhinni. Alig várom, hogy a régi csapattagokkal, személyzettel, és természetesen a szurkolókkal  találkozhassak. Hatalmas élmény lesz mindannyiunknak. " - Forrás: Arsenal.com / Fotó: Arsenal.com

Szerintem mindenki tudja, hogy Eboué nem volt egy technikai zseni, de a Barcelona elleni BL döntőben hatalmasat játszott, és egyáltalán nem látszott ki a sorból. Manu-t ezen a meccsen a szíve vitte előre, és őszintén sajnálnom, hogy eligazolt a Galatasaray-hoz.




0 Tollbamondás:


 
Copyright 2010 Emirates Gunner's . All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin l Home Recording l Blogger Template