Blog elköltözött!

Az Új Cím: http://arsenalegends.blogspot.hu/
banner

2013. július 20., szombat

A Bacary Sagna Saga



Bacary Sagna Guradian-nak adott nyilatkozatába elárulta, hogy nem akar klubot váltani, mert boldog az "Ágyúsoknál ".



A francia hátvéd belépett tavaly a szerződése utolsó 12 hónapába, miután nem tudtak megegyezni minden továbbiakban, ekkor Franciaországban, és a Közel-Keleten is jelezték állítólagosan Sagna szerződtetését, de az Arsenal mindezek után is csak egy éves kontraktust ajánlott a 30 éves játékosnak. A jelenlegi információk szerint egy évig biztosan maradni fog, hacsak az Arsenal vezetői nem gondolják másképp.

"Én szívesen játszok az Arsenal-ban, mert szeretem a csapatott," mondta Sagna a Guardian-nak." - "Sokan beszéltek rólam, hogy vissza megyek Franciaországba, de én még mindig itt vagyok, és alig várom a következő szezont."

"Keményen fogok dolgozni felkészülésben, hogy egy jó szezonunk legyen." - Tavalyi év több szempontból is nehéz volt, hiszen egy év maradt a szerződésemből, és az emberek nem értették az egész sagat, hiszen fizikailag sem voltam top formában, ráadásul négy hónapot kénytelem voltam kihagyni"

"Kimentem Katar-ba csinálni a rehabot, aztán visszajöttem, és mindent elölről kellett kezdeni, ami nem volt könnyű, de én már nagyon várom már az új szezont, egy új kezdetett, hogy segíteni tudjam a csapatott . "



0 Tollbamondás:


 
Copyright 2010 Emirates Gunner's . All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin l Home Recording l Blogger Template