Blog elköltözött!

Az Új Cím: http://arsenalegends.blogspot.hu/
banner

2012. február 29., szerda

Pepsifoci.hu - Arsavin: A legjobb volt elhagyni az Arsenalt



Pepsifoci.hu - Arsavin: A legjobb volt elhagyni az Arsenalt

Andrej Arsavin szerint a legjobb döntést hozta, amikor elhagyta az Arsenalt és korábbi együtteséhez, a Zenithez csatlakozott, mint kölcsönjátékos.

Egyre kevesebb játéklehetőséghez jutott az Arsenalnál Andrej Arsavin, előfordult, hogy csak a tartalékcsapatban kapott helyet, így veszélybe került számára az Eb.


A fő motiváció az orosz játékos számára a 2012-es Európa-bajnokság volt, úgy gondolta, hogy csak akkor tud a nyári eseményen részt venni, ha eléri a megfelelő erőnlétet.

Andrej Arsavin az európai szezon végéig akar a Zenitnél maradni, így biztosítva helyét az orosz válogatottban.



- Úgy gondolom, hogy a legjobb döntést hoztam azzal, hogy visszatértem a régi csapatomhoz. Ha továbbra is az Arsenal játékosa maradtam volna, nem biztos, hogy meghívót kaptam volna a válogatottba a kevés játéklehetőség miatt – nyilatkozta Arsavin, aki 1999 és 2008 között volt a Zenit tagja.




- A Zenitnél minden adott ahhoz, hogy megfelelően formába rázódjak, és így részt vehessek a nyári Európa Bajnokságon. Ez volt az egyetlen klub, aki ajánlatott tett nekem és az Arsenalnak – nyilatkozta az orosz támadó.




Arról, hogy mit hoz a jövő Arsavin számára, miután lejár a kölcsönszerződése még nincs hír.



 
Enhanced by Zemanta

0 Tollbamondás:


 
Copyright 2010 Emirates Gunner's . All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin l Home Recording l Blogger Template