Blog elköltözött!

Az Új Cím: http://arsenalegends.blogspot.hu/
banner

2013. szeptember 8., vasárnap

Wilshere: Sokat tanultam Fabregas-tól



Az Arsenal középpályása dicsérte a barcelonai csillagát, mondván hogy ő a legjobb játékos akivel valaha is játszott az Arsenal-ban.


(Fotó: Guardian)

Jack Wilshere azt mondta, hogy " sokat tanult"  Cesc Fabregas-tól mikor még Ágyúsként volt elkötelezett Észak Londonban.

"A legjobb játékos akivel valaha is játszottam valószínűleg Cesc Fabregas," mondta Wilshere Esquire Weekly lapnak. "Én csak egy évig játszottam vele, de rengeteget tanultam tőle.

"Nagyon fiatalon kerültbe az első csapatba, és vált alapemberé fejlődése révén, én is ezt a utat akarom végigjárni, mint ahogy anno ő tette."

- Goal.com
Enhanced by Zemanta

0 Tollbamondás:


 
Copyright 2010 Emirates Gunner's . All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin l Home Recording l Blogger Template