Blog elköltözött!

Az Új Cím: http://arsenalegends.blogspot.hu/
banner

2013. szeptember 5., csütörtök

Wenger három tapasztalt játékosával hosszabbítana



Mirror információjára szerint Arséne Wenger szeretne szerződést hosszabbítani három tapasztalt játékosával, többek közt Bacary Sagna, Tomas Rosicky, és a 28 éves Per Mertesacker-rel.



Fotó:telegraph


Tomas Rosicky túl van a 32 életévén, de a pályán mintha megfiatalodva futballozna, szinte a nyomát sem látni a korosodásnak, nem csoda, hogy hosszabbítani szeretne vele Wenger.

Per Mertesacker legjobb korban van, Wenger biztos adni fog neki pluszban három évet, hiszen a tavalyi szezont remekül hozta, és jelenleg ő a csapakapitány.

Bacary Sagna Saga nem ismeretlen fogalom, ugyanis nem sikerül dűlőre jutni a feleknek, legalábbis a tavalyi szezonban, azonban Sagna elkötelezett a klubja iránt, és szeretne maradni, és a következőket mondta pár hónappal ezelőtt:

"Én szívesen játszok az Arsenal-ban, mert szeretem a csapatott," mondta Sagna a Guardian-nak." - "Sokan beszéltek rólam, hogy vissza megyek Franciaországba, de én még mindig itt vagyok, és alig várom a következő szezont."

"Keményen fogok dolgozni felkészülésben, hogy egy jó szezonunk legyen." - Tavalyi év több szempontból is nehéz volt, hiszen egy év maradt a szerződésemből, és az emberek nem értették az egész sagat, hiszen fizikailag sem voltam top formában, ráadásul négy hónapot kénytelem voltam kihagyni"

"Kimentem Katar-ba csinálni a rehabot, aztán visszajöttem, és mindent elölről kellett kezdeni, ami nem volt könnyű, de én már nagyon várom már az új szezont, egy új kezdetett, hogy segíteni tudjam a csapatott . "


0 Tollbamondás:


 
Copyright 2010 Emirates Gunner's . All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin l Home Recording l Blogger Template