Blog elköltözött!

Az Új Cím: http://arsenalegends.blogspot.hu/
banner

2013. szeptember 3., kedd

Viviano - Imádom az angol focit



A Palermo kapus nemrégen csatlakozott az angol bajnokság egyik legszebb focit játszó csapatához, az Arsenalhoz, mégpedig kölcsönben.


Olasz kapus elmondta Arsenal hivatalos portáljának, hogy kész harcolni az 1. helyért, miután csatlakozott "álom" klubjához hétfőn este, és mindvégig versenyben szeretne lenni Wojciech Szczesny, és Lukasz Fabianski-val szemben.

Viviano sérülései miatt mindössze hat alkalommal vállat főszerepet az Olasz válogatottban, és alig várja, hogy megtapasztalja a szenvedélyt Premier League-ben is.

"Azt hiszem ez egy jó dolog, hogy sok remek kapus van itt "Ez egy jó harc lesz közöttünk. Mi minden nap együtt fogunk dolgozni, és biztos vagyok benne, nagy lesz a barátság.



"Jó érzés, [hogy aláírtam az Arsenal-hoz], ez egy álom számomra," Mondtam Arsenal Player-nek. "Büszke vagyok arra, hogy itt lehetek, és szeretnék köszönetet mondani a főnöknek, [Arsène Wenger].

" Az egyik legjobb klub a világon. klubnak fantasztikus történelme van, a főnök, aki az egyik legjobb Európában, és számomra ez egy álom. Itt nagyon különleges.

"Tudom, hogy Fabianski-nak rossz egy kicsit, tavalyi sérülései miatt. Mindig jó látni Szczesny-t játszani, mert ő egy jó kapus, és nagy kapus. Keményen Fogok dolgozni, hogy versenyben legyek."

"Jól ismerem az angol játékosokat, és egy csomó dolgot a Premier League-ról, mert én szeretem e fajta gondolkodást a labdarúgásban". mondta. Itt mindig telve vannak a stadionok, mint minden angol klubban - Legyen szó akár egy kis csapatról, egy kis városban."

"Remélem, tudom segíteni Arsenal-t, minden mérkőzést megnyerésében, és remélem, hamarosan vissza tudom szerezni a helyemet nemzeti csapatomban az új csapatom révén." (Forrás: arsenal.com).


0 Tollbamondás:


 
Copyright 2010 Emirates Gunner's . All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin l Home Recording l Blogger Template