Blog elköltözött!

Az Új Cím: http://arsenalegends.blogspot.hu/
banner

2013. augusztus 27., kedd

Wenger óvatos Wilshere-rel



Arséne Wenger továbbra is óvatosságra inti Jack Wilshere-t sűrű programok miatt.



Wilshere 2011/12 szezont boka, és a térd problémák miatt minimális játéklehetőséget kapott, de visszatért tavaly 33 mérkőzéssel a lábában.

Arséne Wenger a Fulham elleni tétmeccsen a második félidőben szerepeltette, mert fáradtnak látszott, a tegnapi hírben viszont megerősítette, hogy kedden játszani fogja Bajnokok Ligában.

"Ő egy kicsit fáradt tűnt mielőtt a Fulham játék kezdettét vette volna, ezért inkább pihentettem. Ő is játszott, logikus, de adtam neki egy szusszanás, mert mi háromnaponta mérkőzünk, és ő még nem 100 százalékosan fitt még.

"Én egy kicsit óvatos vagyok, mert neki volt több műtéte. Egy futballistának legfontosabb része a bokája, ezért óvatosabb vagyok, mint kellene, ugyanis nem szeretném ha rásérülne. Az orvosok is folytonosan vizsgálják a terhelését. "

" Egészséges Wilshere fontos része lehet Anglia válogatottjának a jövő nyári világbajnokságon - Ha a három oroszlánosok jogosultak lesznek. Wenger is nagyon bízik abban, hogy a nemzeti válogatottban szerepet kaphasson."

"Ez világbajnokság éve lesz, és fontos időszaka Angliának," mondta az Arsenal főnök. "Ez egy fontos év minden egyes játékos számára, mert mindannyian szeretnénk menni a világbajnokságra."


0 Tollbamondás:


 
Copyright 2010 Emirates Gunner's . All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin l Home Recording l Blogger Template