Blog elköltözött!

Az Új Cím: http://arsenalegends.blogspot.hu/
banner

2012. augusztus 30., csütörtök

Futballista.hu - Gervinho: Én leszek az új Pires



Futballista.hu - Gervinho: Én leszek az új Pires

Fotó: guardian.co.uk
Ha Gervinho betartja az ígéretét, akkor aztán igazán örvendhetnek majd az Arsenal-hívek.

A londoniak elefántcsontparti csatára ugyanis arról beszélt, ebben az évadban olyan kiváló teljesítménnyel rukkol elő ...


... amilyenre az Ágyúsok egykori francia válogatott kiválósága, Robert Pires volt csak képes.

- Amikor még sokkal fiatalabb voltam, az ő játéka volt a legvonzóbb számomra – magyarázta az afrikai labdarúgó. – Szinte mindent tudott a labdával, a kifogástalan technikai képzettsége lehetővé tette azt, hogy bámulatosan szolgálja ki csapattársait.

Való igaz, Pires igencsak jól futballozott ama hat idénye során, amikor a fővárosiaknál szerepelt.

- Éppen ezért választottam őt a példaképemnek. Az első idényemben mindössze négy gólt szereztem Arsenal-szerelésben, és pontosan tudom, hogy ez igencsak kevés. De azon vagyok, hogy a találataim számát megháromszorozzam. Azt mondják, egy külföldi játékos számára az első év a legnehezebb Angliában. Nos, ezen túlvagyok, és ígérem, folyamatosan javul majd a játékom.

(Arsenal Player/Futballista.hu)


0 Tollbamondás:


 
Copyright 2010 Emirates Gunner's . All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin l Home Recording l Blogger Template