Sportversenyek.hu - Helymeghatározáson alapuló marketinggel támad az Arsenal
Az angol Premier Legaue-ben szereplő Arsenal geolokációs marketinggel veszi célba a szurkolókat:
releváns ajánlatokat kínálnak számukra attól függően, hogy hol tartózkodnak.
Az Arsenal marketingesei környezetfüggő promóciók kialakításán dolgoznak a klub partnereivel. A szurkolók mobileszközeire küldött ajánlatok között merchandising termékek és a klubhoz kötődő márkák figyelemfelkeltő akciói egyaránt szerepelnek. Ilyen lehet például a legújabb Citroen autó tesztvezetéséről szóló információ összekötve a legközelebb eső márkaszalon elérhetőségeivel.
Rupert Daniels, az Arsenal partnerkapcsolatainak fejlesztéséért felelős igazgatója elmondta, hogy komoly munkát fektetnek a klub CRM [Customer Relationship Management - ügyfélkapcsolat-menedzsment] stratégiájába, hogy személyre szabják a szurkolóknak szóló ajánlatokat attól függően, hogy azok éppen hol tartózkodnak. Fontos, hogy az üzenetek releváns információkkal lássák el a csapat híveit, ezen kívül a marketingakciónak jutalmaznia kell, kiterjesztenie a két fél közötti kapcsolatot, és fokoznia az Arsenal szurkolók közé való tartozás élményét.
Cikk teljes terjedelme:
Print PDF
Az angol Premier Legaue-ben szereplő Arsenal geolokációs marketinggel veszi célba a szurkolókat:
releváns ajánlatokat kínálnak számukra attól függően, hogy hol tartózkodnak.
Az Arsenal marketingesei környezetfüggő promóciók kialakításán dolgoznak a klub partnereivel. A szurkolók mobileszközeire küldött ajánlatok között merchandising termékek és a klubhoz kötődő márkák figyelemfelkeltő akciói egyaránt szerepelnek. Ilyen lehet például a legújabb Citroen autó tesztvezetéséről szóló információ összekötve a legközelebb eső márkaszalon elérhetőségeivel.
Related articles
- Arsenal Plan £10m Bid for Fulham Attacker Clint Dempsey (caughtoffside.com)
- Arsenal plan £10M bid for Fulham attacker Dempsey (tribalfootball.com)
Rupert Daniels, az Arsenal partnerkapcsolatainak fejlesztéséért felelős igazgatója elmondta, hogy komoly munkát fektetnek a klub CRM [Customer Relationship Management - ügyfélkapcsolat-menedzsment] stratégiájába, hogy személyre szabják a szurkolóknak szóló ajánlatokat attól függően, hogy azok éppen hol tartózkodnak. Fontos, hogy az üzenetek releváns információkkal lássák el a csapat híveit, ezen kívül a marketingakciónak jutalmaznia kell, kiterjesztenie a két fél közötti kapcsolatot, és fokoznia az Arsenal szurkolók közé való tartozás élményét.
Cikk teljes terjedelme:
Print PDF
0 Tollbamondás:
Megjegyzés küldése