Blog elköltözött!

Az Új Cím: http://arsenalegends.blogspot.hu/
banner

2012. március 7., szerda

Nso.hu - Úgy éreztem, át kell emelnem a Milan kapusát - Van Persie



Nso.hu - Úgy éreztem, át kell emelnem a Milan kapusát - Van Persie

Robin van Persie, az Arsenal csatára hatalmas ziccert hibázott a Milan elleni labdarúgó Bajnokok Ligája-nyolcaddöntő visszavágóján,


s utólag elmondta: úgy érezte, jó döntést hozott azzal, hogy megpróbálta átemelni Christian Abbiatit.

Mint ismert, az „ágyúsok" 3–0-ra nyertek Londonban, ám összesítésben 4–3-mal az olasz együttes jutott tovább.

„Amennyire én láttam, a kapus közel volt hozzám, így nem volt esélyem elgurítani mellette. Át kellett emelnem. Vissza fogom nézni még sokszor ezt a szituációt, de úgy éreztem, ez a jó döntés" – utalt a kihagyott helyzetre Robin van Persie a Sky Sportsnak. 

Wojciech Szczesny, az Arsenal kapusa szerint bárkit le tudnak győzni Európában, s a Milan elleni győzelem önbizalmat ad a csapatnak. A lengyel kapus hozzátette: nem érik be a negyedik hellyel a Premier League-ben.
Enhanced by Zemanta

0 Tollbamondás:


 
Copyright 2010 Emirates Gunner's . All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin l Home Recording l Blogger Template