
A felmérés a 2005-2009-es időszakra terjedt ki, s azt mutatja, hogy egy szezonban átlagosan hány mez fogy az adott csapat háza táján.
Nem meglepő módon a két mamutcég, az Adidas és a Nike termékei adják a mezőny teljes egészét.
Juventus (Nike) Átlagosan évi 400,000-600,000 eladott mez
Internazionale (Nike) Átlagosan évi 400,000-600,000 eladott mez
AC Milan (Adidas) Átlagosan évi 400,000-600,000 eladott mez
Liverpool (Adidas) Átlagosan évi 700,000-900,000 eladott mez
Chelsea (Adidas) Átlagosan évi 700,000-900,000 eladott mez
Bayern München (Adidas) Átlagosan évi 700,000-900,000 eladott mez
Arsenal (Nike) Átlagosan évi 700,000-900,000 eladott mez
Barcelona (Nike) Átlagosan évi 1-1,2 millió eladott mez
Real Madrid (Adidas) Átlagosan évi 1,2-1,5 millió eladott mez
Manchester United (Nike) Átlagosan évi 1,2-1,5 millió eladott mez
A felmérésből tehát kiderült, hogy öt csapat az Adidas, míg másik öt csapat a Nike termékeit részesíti előnyben, összesítve ez négy-négy millió eladott mezt jelent évente ezeknél a csapatoknál.
Csekolj ide -> Tippmix | Totó, tippmix és sportfogadás tippek Subscribe to Emirates Gunner's by Email Skorpió Bútor





0 Tollbamondás:
Megjegyzés küldése