Blog elköltözött!

Az Új Cím: http://arsenalegends.blogspot.hu/
banner

2013. február 23., szombat

Man. City: Én nem Wenger vagyok, győzni akarok - Mancini - NSO



Man. City: Én nem Wenger vagyok, győzni akarok - Mancini - NSO'via Blog this'

Fotó: Sky Sports
Roberto Mancini, a Manchester City labdarúgócsapatának menedzsere kollégáját, az Arsenalt irányító Arsene Wengert kritizálta. 

Az olasz szakvezető szerint a francia hibásan teszi, hogy megvédi játékosait egy-egy vereség vagy nagy hiba után.

„Én nem Arsene Wenger vagyok, különbözünk. Én győzni akarok – nyilatkozta a GuardiannakRoberto Mancini. – Véleményem szerint a játékosoknak vállalniuk kell a felelősséget, így jobbá válhatnak.

banner

Attól nem leszel jobb futballista, ha az edződ mindig azt mondogatja, hogy ne aggódj, hibáztál, semmi gond."
Cikk teljes terjedelme az Nso! Klikk a Linkre!


Enhanced by Zemanta

0 Tollbamondás:


 
Copyright 2010 Emirates Gunner's . All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin l Home Recording l Blogger Template