Blog elköltözött!

Az Új Cím: http://arsenalegends.blogspot.hu/
banner

2012. június 26., kedd

Olivier Giroud agrees deal to join Arsenal | News Archive | News | Arsenal.com



Olivier Giroud agrees deal to join Arsenal | News Archive | News | Arsenal.com 'via Blog this'

Az Arsenal futball klub örömmel jelenti be, hogy megszerezte a 25 éves Francia válogatottat, Oliver Giroud-ot.

Giroud sikeresen ment át az orvosi vizsgálaton, és hosszú távú megállapodást köttetett a klubbal

A fiatal csatár Montpellier csapatától érkezett. Ezalatt az idő alatt 36 bajnokin 21 gólt szerzett, és tavaly beszavazták Ligue1 év csapatába.

Arséne Wenger: 

-- Örömünkre szolgál hogy leszerződtettük Oliver Giroud-ot. Van egy jó fizikuma, és a levegőben is hatékony tud lenni. Emellett nagyon jó munkabírású játékosról van szó.

-- Ő már bebizonyította világszerte, hogy minőségi játékos, és nagyon várjuk a debütálását Arsenal színekben.




Oliver Giroud:

-- Nagyon örülök hogy itt lehetek az Arsenal-nál, és része lehessek a csapatnak. Nagy álmom vált valóra, hogy a Premier League-ban játszhassak .

-- Mindig is csodáltam az Arsenalt egészen gyerekorom óta, és most itt lehetek ennél a nagyszerű klubnál. Nagyon büszke vagyok arra hogy Ágyús lettem.

-- Nagyon vonzott a futball filozófia, amit Arséne Wenger képvisel. Nagyon remélem hogy nagy dolgokra leszek hivatott, itt a klubnál. 

-- Nekem kell egy kis idő mire beilleszkedjek, de én nem aggódom emiatt.


-- Én az a fajta játékos vagyok, aki szeret játszani, aki szeret részt venni a játékban. Ezért én úgy gondolom, hogy az Arsenal játéka megfelel nekem.

-- Arsenal- nál van egy jó generáció, amely egy szimpatikus csapatot kreál. Ugyan volt némi változás, de a stabilitás mindig is jelen volt.

-- Biztos vagyok benne, hogy meglesz a potencia ahhoz, hogy jövőre újból sikereresek legyünk, és trófeákkal gazdagodjunk.


 Mondván Giroud , a klub hivatalos portálján





Giroud még annyit hozzá fűzött a mondandójához, hogy itt sokkal másabb, mint hazája bajnokságában, itt ez emberek egy családként függenek, és maga az atmoszféra is hihetetlen módon jelen van. Egyszóval jó a klub hangulata.

Enhanced by Zemanta

0 Tollbamondás:


 
Copyright 2010 Emirates Gunner's . All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin l Home Recording l Blogger Template